Solidoe kwam naar ons toe met de vraag of we de website konden optimaliseren. We zagen al snel veel kansen om Solidoe als organisatie online beter te profileren en zo ook meer aanmeldingen te krijgen.

Solidoe wilde zaken niet alleen makkelijker maken voor bestaande en potentiële klanten, maar ook voor de medewerkers. We zijn daarom aan de slag gegaan met zowel de site als een superhandig intranet voor alle collega’s.
We zijn op basis van de merkwaarden van Solidoe aan de slag gegaan met een aantrekkelijke en overzichtelijke look & feel. Echt van deze tijd, maar ook duurzaam. Niet alleen voor kinderen maar ook voor ouders. We hebben op basis van de customer journey een goede structuur ingericht en handige functionaliteiten bedacht, zoals de langskomen-tool. De site is opgezet in WordPress: het perfecte framework voor deze klus.
Het resultaat
Een prachtige site met mooie illustraties die het DNA van Solidoe uitstralen en functionaliteiten die inspelen op de behoeftes van klanten en (aanstaande) moeders. Zo kun je bijvoorbeeld zien welke locaties bij jou passen, wie de managers zijn op die locaties, vooraf berekenen wat kinderopvang kost en direct een bezoek inplannen om eens te gaan bekijken of het een plek is waar je kind zich thuis zal voelen.
Daarnaast hebben we een fijn intranet gebouwd, waarmee medewerkers eindelijk van die enorme mappen af zijn en alles op de tablet, die standaard op elke locatie ligt, kunnen raadplegen en invullen. Van het invullen van de koelkasttemperatuur en ziekteformulieren tot het nalezen van hygiënestandaarden!

