Welkom bij Acato

JIRA servicedesk

JIRA is de tool waarmee we wijzigingsverzoeken en bugs stroomlijnen. Uiteraard zijn wij ook gewoon telefonisch bereikbaar, echter loopt communicatie met developers via dit kanaal het snelst en soepelst.

Hoe toegang?
Via je account manager ontvang je een uitnodiging op je bedrijfsemail. Nog niet ontvangen? bel hem/haar dan direct op.

Mail ontvangen? Mooi ga dan naar deze URL je ziet dan een weergave zoals deze:

jira dashboard acato

Aanmaken nieuw ticket

Je hebt een bug gevonden of wilt een kleine wijziging doorgeven; maak dan een nieuw JIRA ticket aan.

Voor een snelle afhandeling, vragen we je onderstaande op te nemen in je ticket.

  1. Geef in het eerste veld aan of het om een Bug, Task, of Feature gaat. Zo kunnen wij sneller voor je schakelen en de juiste persoon aan het werk zetten.
  2. Huidige situatie: in enkele zinnen omschreven hoe de functionaliteit nu werkt
  3. Gewenste situatie: in enkele zinnen omschreven hoe je de functionaliteit wilt hebben.
  4. Screenshot: van de huidige situatie, kan als afbeelding in het ticket gesleept worden.
  5. URL: de URL waarop de bug/wens plaats vindt.
  6. Bij een bug, altijd vermelden in welke browserversie en besturingssysteem de bug optreedt. Idealiter zelfs deze URL sturen: http://supportdetails.com/?recipient=wordpress@acato.nl. Voor een snelle afhandeling: vermeld in het input veld bovenaan je naam & bedrijfsnaam.

Algemene gegevens

telefoon: 070 322 94 81

algemene mail: info@acato.nl
service: service@acato.nl
administratie: inkoop@acato.nl

kvk: 27189235
btw: NL818507524B01
rabobank: NL31 RABO 0160605016

Locatie Den Haag

Veenkade 48
2513 EH Den Haag
Open in Google Maps

Locatie Utrecht

Oude gracht 231
3511 NK Utrecht
Open in Google Maps