Self-service Portals

Self-service voor de gebruiker, effectief CRM voor jouw bedrijf!

 

 

Geef gebruikers zelfvertrouwen met een self-service portal!

 

Laat gebruikers altijd en overal zelfstandig handelen en automatiseer processen die veel tijd vragen van je medewerkers. Met een self-service portal geef je gebruikers de mogelijkheid om het heft in eigen hand te nemen. Autonomie binnen een gepersonaliseerde omgeving, terwijl extra ondersteuning en persoonlijk contact wel altijd dichtbij zijn. Dat is wat de self-service portal de gebruiker biedt. Voor jouw bedrijf of organisatie is het serviceportaal een aanvulling op het klantcontact. Een aanvulling die je overigens veel tijd bespaard, je een streepje voor geeft t.o.v. concurrenten en resulteert in tevreden en zelfstandige gebruikers. Vooruitgang boek je zeker met een self-service portal!

Pak kansen met een self-service portal om:

  • check Een persoonlijke gebruikerservaring te creëren
  • check Gebruikers zelfvertrouwen en autonomie te geven
  • check Het CRM van jouw bedrijf effectief aan te pakken
  • check Tijd te besparen en de helpdesk te ontlasten

Hoe maken wij jouw self-service portal tot een succes?

 

Stap voor stap werken we naar een op maat gemaakte self-service portal toe. We beginnen met het maken van een business case. Hierin wordt duidelijk welke problemen we gaan oplossen met de nieuwe webportal. Stap 2 is het bewijs leveren met een eerste versie. We testen de eerste versie bij de doelgroep, zodat we zeker weten dat het concept aansluit bij de gebruiker. Daarna ontwikkelen we jouw self-service portal door aan de hand van een heldere roadmap & feedback van de gebruikers.

Een self-service portal met passende techniek

 

We bouwen maatwerk op basis van PHP, Laravel, JavaScript en React. Wat jouw wens ook is, wij kunnen het realiseren! Maak je gebruik van verschillende systemen? Geen probleem. Wij kunnen diverse koppelingen maken waarmee jouw self-service portal gegevens ophaalt bij andere systemen door middel van bijvoorbeeld een API of een databasekoppeling. 

Het heft in hand van de gebruiker met een serviceportaal

 

Voor deze klanten hebben we al een digitale oplossingen mogen creëren om de gebruiker zelfstandig inzicht te geven. Meer weten over de kansen van een op maat gemaakt serviceportaal? Ontdek meer over de (web)portals die we hebben gebouwd voor deze bedrijven.

 

Bekijk ons werk voor

Wat is jouw self-service uitdaging?

Pak ‘m samen met ons aan!

 

Hoe we dat gaan doen?

  • Kansen scannen en toetsen in een vroeg stadium
  • In kaart brengen op welke user taken en journey onderdelen de focus moet liggen
  • Het koppelen van verschillende slimme systemen

 

Iedere klant én doelgroep is anders. We stellen tijdens een vrijblijvend adviesgesprek direct een passende aanpak samen. Een unieke formule van strategisch meedenken en pragmatisch doen.

 

Heb je een portal of wil je er een ontwerpen?
Vertel ons alles in een vrijblijvend oriëntatiegesprek!