9

 

Wat we voor je doen

 

Wil je jouw klanten echt aan je binden? Dan kom je niet meer weg met een standaard functionele oplossing. Natuurlijk zorgen wij voor de beste user journeys en conversie optimalisatie in een super easy to use online oplossing. Of dat nou een website, portal of (web)app is.
Als je klanten daarbij verrast met een onderscheidende (merk)beleving, win je hun harten. And that’s what it’s all about! Klanttevredenheid is belangrijk voor de winstgevendheid. Klanten die gebonden zijn aan je merk en graag het online kanaal gebruiken om hun zaken te regelen hebben een hogere customer lifetime value. De liefde die je in je klant stopt, krijg je dus zeker terug!

 

Hoe verover je het hart van je klant?

Daar helpen wij je graag bij! Voor jouw online touchpoints ontwerpen wij de ‘Wow’ factor. Dit doen we in drie onderdelen:

De gevalideerde basis

We helpen je met een online strategie. Wij verdiepen ons in jouw klanten, hun wensen en wat de onderscheidende kracht en doelstellingen van jouw business zijn om je merkbeleving te versterken. We helpen je de juiste focus te leggen door aannames in een vroeg stadium te toetsen. Onder andere door Persona creatie, Customer journeys, een Design sprint of Concept testing valideren we ideeën zowel bij interne stakeholders als klanten. Dit kan ook de basis zijn om het Minimal Viable Product te bepalen.

Het concept

Op basis van de onderscheidende kracht die we neer willen zetten en de moments of truth voor de klant ontwerpen wij concepten voor jouw ‘Wow’ factor. Dit concept wordt natuurlijk ook gevalideerd bij stakeholders en gebruikers door middel van Validated Learning of user tests. Concepten valideren we met een clickable demo of in slimme tooling zoals InVision.

De online styleguide en designs

We zorgen ervoor dat je de ‘Wow’ factor makkelijk in al je (online) touchpoints toe kunt passen in dezelfde look & feel. Dit doen we door een online styleguide te ontwikkelen; een levende online omgeving die open en toegankelijk is voor developers, centraal gemanaged. In de online styleguide staat de design language voor jouw website componenten en modules met de frontend codebase (gebaseerd en aansluitend op de reeds bestaande huisstijl en building blocks).

 

If you like it then you should have put a ring on it!

Ben je bang dat je klant er met een ander vandoor gaat? Dat snappen we! Geen tijd te verliezen! Doordat we in een vroeg stadium op een efficiënte manier belangrijke aannames toetsen en steeds de prioriteiten toetsen bij klanten en stakeholders maken we snel de juiste stappen. Binnen drie weken kan je al een gevalideerd concept hebben.
We weten alles van UX (User eXperience) en hoe we gebruikers in actie laten komen factbased met de laatste inzichten. We masteren alle conventies, maar wijken bewust af op de plekken waar je als merk het verschil wilt maken. Hierdoor zetten we snel en effectief resultaat neer!
In de uitwerking van de online styleguide en de designs maken we gebruik van onze al gevalideerde design en frontend kits. Je kan de ontwikkeling door een eigen development team laten uitvoeren of uitbesteden. Dit kan bij ons. De technische realisatie van een klantportaal of mijn omgeving realiseren we doorgaans in VUE of Laravel. Websites maken we in WordPress. En we maken ook apps!

 

 

Partners die we al versierd hebben

Wij werken voor diverse branches en markten. Zowel voor B2B als B2C. Je kunt onze creaties onder andere terugvinden in de volgende branches;

Ook ontwikkelen we portals voor bijvoorbeeld IoT oplossingen.

 

Voorbeelden van cases vind je hier

Van gedachten wisselen over een nieuw idee of een offerteaanvraag?