Online portals

Ontwerp nu jouw eigen online portal die gebruikers happy maakt.

 

 

Breng jouw digitale omgevingen naar een hoger niveau!

 

Een online portal is een omgeving die toegang geeft tot informatiebronnen die voor de gebruiker persoonlijke relevant zijn. Portals bieden 24/7 service aan jouw klanten, partners, dealers of medewerkers.

Het digitaliseren van deze interacties met je klant is cruciaal in het snel groeiende digitale tijdperk. Pak kansen om

  • check Processen en verbindingen efficiënter in te richten
  • check Kosten te besparen en meer omzet genereren
  • check Gebruikerstevredenheid verhogen
  • check Nieuwe business kansen te creëeren

Portals in alle soorten en maten

 

Maak gebruik van onze ervaring met diverse maatwerk portals. Persoonlijke online omgevingen zoals een klantenportaal of self-service portaal, zowel intranet als extranet. Voor b2c én b2b.

Wij denken graag mee over de optimalisatie van processen en interacties vanuit strategisch, gebruikers én technisch perspectief. Of het nu gaat om je meterstanden doorgeven, een afspraak maken bij je tandarts of je leaseauto aanmelden voor een reparatie of contact met de klantenservice. De mogelijkheden zijn eindeloos. 

  • check Self-service pagina
  • check Persoonlijk dashboard
  • check Documentbeheer
  • check Online planning & Track-n-Trace

" Goed luisteren, meedenken, creatief weerwoord, professionele planning, emotionele betrokkenheid en afspraak is afspraak zijn de eigenschappen die representatief zijn voor onze samenwerking met acato. “

Stephanie de Blécourt, Directeur IPC

Vertrouwd door succesvolle bedrijven van iedere omvang

 

Samen met onze klanten hebben we al vele mooie digitale oplossingen weten te creëren. Acato denkt graag mee over de optimalisatie van processen en interacties vanuit strategisch, gebruikers én technisch perspectief.

 

Want een goede persoonlijke online omgeving zorgt voor

 

Minder frustratie en extra kosten

 

en meer blijdschap en tevredenheid

 

 

Wat is jouw uitdaging?

Pak ‘m samen met ons aan!

 

Hoe we dat gaan doen?

  • Met weinig effort kansen scannen en toetsen in een vroeg stadium
  • In kaart brengen op welke user taken en journey onderdelen de focus moet liggen
  • Het koppelen van verschillende slimme systemen
  • Schaalbare en betaalbare opensource frameworks gebruiken
  • Herbruikbare componenten maken en doorontwikkelen, wel zo makkelijk!

 

Iedere klant én doelgroep is anders. We stellen tijdens een vrijblijvend adviesgesprek direct een passende aanpak samen. Een unieke formule van strategisch meedenken en pragmatisch doen.

Samen jouw uitdaging aanpakken!

 

Heb je een portal of wil je er een ontwerpen?
Vertel ons alles!